دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

مادر

1394/1/20 23:41
نویسنده : هدیه
658 بازدید
اشتراک گذاری

مادر چه واژه قشنگی وارامشی

مادر مرحم دلهای خسته

مادرآرامش درونی

مادر

مهربانترین مهربانان

مادر

لبخند دیرینه

مادر مادر مادر

مادر شدن چقدر سخته  مادر شدن چقدر دردسر می خواد مادر شدن چقدر درد می خواد

وقتی برای اولین بار وجود کسی رو در درون حس می کنی و۹ ماه او را حمل می کنی وبا آرامش

او را حمل می کنی تا به بار بنشیند وقتی پا به این دنیای خاکی می گذارد وتو واژه ی مادر را به خود نسبت

می دهی وچقدر عاشقانه است که تو را مادر صدا کنن چقدر دلچسب هست تو را مادر بنامنند

مادر منم یه روزی مادر داشتم

مادری مهربان و دلسوز

مادری که برایم حرف می زد وهرگز مرا تنها نمی گذاشت

وقتی بیمار می شدم مرا عاشقانه نوازش می داد تا خوب شوم

ای مادر ای شکوفه زیبای من

ای مرحم رازهای من

ای امیدبخش زندگی من

ای خوشبختی من تو را دوست دارم وبه وجودت افتخار می کنم

تورا دوست دارم به خاطر اینکه می توهم مرا درآن دنیا دوست داری

ای مادر مهربونم دلم برات تنگ شده ونبودنت رو حس می کنم

ای کاش تنهایم نمی گذاشتی

نمی دانم چرا خدا خواست که من تنها باشم اما این رو خوب می دونم که خدا خواست به وجود تو پی ببرم

ای مادر مهربانم درآن دنیا برای من دعا کن که بتوانم هم بنده ی خوبی برای خدا

وفرزندخوبی برای تو باشم


پ ن : روز مادر رو به همه مادران عزیز نی نی وبلاگی تبریک عرض می کنم محبت

دوست عزیز  دیدن کلیپ مادر دوستت دارم خالی از لطف نیست چشمک

دوست عزیز دیدن تبریک روز مادر سال 93 خالی از لطف نیست چشمک

 

پسندها (8)

نظرات (10)

الهام مامان علیرضا
20 فروردین 94 23:52
سلام هدیه جان اومدم سال نو رو خدمت تون تبریک بگم و همین طور میلاد حضرت زهرا رو خداوند روح مادرتون رو قرین لطف و رحمت کنه آرزو می کنم که سال جدید یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه دوستم
هدیه
پاسخ
سلام الهامممممممم خانم عزیز ممنون از محبتتون و خیلی هم خوشحالم که به کلبه درویشی منم سرزدید و منم این روز خوب رو به شما مادر نمونه و دوست داشتنی و فهیم تبریک عرض می کنم ممنونم خداوند اموات و رفتگان شما رو هم بیامرزه منم از خداوند طول عمر با عزت و تنی سالم هم برای شما و خانواده محترمتان دارم و سایتون همیشه بالای سر علیرضا جان باشد
کوثر
21 فروردین 94 9:39
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
هدیه
پاسخ
سلام کوثرجان چشم در اولین فرصت بهتون سرمی زنم
صدف
21 فروردین 94 18:20
سلام هدیه جان ممنون بابت حضورت .. خوشحالم کردی .. منم این روز عزیزو بهت تبریک میگم .. و برای مادر عزیزت از خداوند آرامش میخوام .. روحشون قرین رحمت
هدیه
پاسخ
سلام صدف عزیزم خواهش می کنم کاری نکردم ممنون از محبتت
عاطفه مامی آبتین
22 فروردین 94 12:12
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند . مادر عزیزم روزت مبارک
هدیه
پاسخ
بله همینطوره ممنونم از متن زیبات
Mah
22 فروردین 94 16:06
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
هدیه
پاسخ
سلامممممممممممم گلم کجایییییییییی دختر مردم از نگرانی منم سال نو رو به شما تبریک می گم و امیدوارم سالی پر از خیروبرکت براتون باشه منم همینطور منم به یادتم و هیچ وقت هم دوستای گلم رو از یاد نمی برم
حدیث
23 فروردین 94 12:38
سلام عزیزم روزتون رو تبریک میگم خدا مادرتونو واستون حفظ کنه ممنون که بهم سر زدین
هدیه
پاسخ
سلام حدیث جان ممنونم از لطف و محبتتعزیزم مادرم متاسفانه در قید نیستن خواهش می کنم کاری نکردم
مامانی علی(زینب)
25 فروردین 94 8:48
خدا رحمتشون کنه انشااله که به زودی واژه بزرگ مادر بشه پسوند نامت هدیه جان
هدیه
پاسخ
ممنونم خداوند اموات شما رو بیامرزهخیلی خیلی ممنونم از دعای خیرتون
ترنم
25 فروردین 94 14:57
لایک
هدیه
پاسخ
مامان
29 فروردین 94 13:54
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک ایشالله سال خوبی براتون باشه
هدیه
پاسخ
سلام گلم سال نو شما هم مبارک و انشالله سالی پر از خیروبرکت براتون باشه
مامان آسیه
29 اردیبهشت 94 12:10
سلام خسته نباشید خوشحال میشم بهم سر بزنین
هدیه
پاسخ
سلام آسیه جان خیلی خوش اومدین به کلبه درویشی من دوستم چشم در اولین فرصت بهتون سر خواهم زد عزیزم