دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

رویش یه زندگی

1394/8/3 17:42
نویسنده : هدیه
820 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94 هم با فراز و نشیباش داره می گذره و تولد من هم افتاد فردای عاشورا و به خاطر این ماه عزیز حتی نیومدم پست بذارم و با خودم گفتم که حرمت این ماه حفظ بشه و با کلی تاخیر اومدم و بگم شدم 27 ساله و این تولدم مثل تولدای قبلیم آروم و بی صدا گذشت و کسایی به یادم بودن که اصلا فکرشم نمی کردم دوتا از داداشام که یکیشون بهم اس داد و نوشته بود که آبجی کوچولو تولدت مبارک  (داداش مهدیم )و یکیشون هم تو تلگرام بهم پیام داده بود که آبجی گلم تولدت مبارک (داداش اسماعیلم در واقع بابای بنیامین )و اولین پیغامی که برای تبریک بهم داده بودن مامان مبینا بود که ازاینجا ازشون ممنونم و بعدش بهترین دوستم عسل که من همه چیزمو مدیون اونم و امیدوارم هر جا هس موفق و شاد و خرم باشه و تبریک بعدی بانک شهر بود که بهم داد و نوشته بود خانم طاهره نادری سالروز تولدتان مبارک که بازم خیرشون بده تولد مارو یادشون هست و هیچ وقت یادشون نمی ره خندونک و آوا هم بهم تو نی نی گپ  تبریک گفت که از اینجا جاداره از ایشونم تشکر کنم و ممنونم که تولدم رو یادشون بودن در ضمن یه تشکر ویژه هم از نی نی وبلاگ دارم که تولدم رو هر سال اول از همه بالای وبم بهم تبریک می گه و از خدا می خوام همیشه این محفل دوستانه هر چند مجازی اما گاهی وقتا دلگرم تر از دنیای واقعی است  پایدار باشه و منم خوشحالم که تو این دوسالی که اینجا هستم دوستای با معرفتی پیدا کردم و از خدا می خوام لایقم بدونه این همه مهر و محبت رو که این دوستان عزیز نثارم می کنن و هرجا هستن خوش و خرم باشن و زندگیشون مملو از الطاف الهی باشن محبت از اعماق وجودم دوستون دارممحبت


پ ن : دوستان گرامی دیدن پست  26 سال از عمر پرفراز و نشیب خوشمل بانو گذشت خالی از لطف نیست چشمک

دوستان گرامی دیدن پست تولدم مبارک خالی از لطف نیست چشمک

پسندها (12)

نظرات (16)

همراه رایانه
5 آبان 94 17:58
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
هدیه
پاسخ
ممنونم از اطلاع رسانیتون
مامان علی مردان
5 آبان 94 18:07
تولدت مبارک گلم
هدیه
پاسخ
مرسی عزیزم از تبریکتون
صدف
5 آبان 94 19:52
تولدت مبارک دختر آبان به عنوان یک آبان ماهی تولدت رو به صورت ویژه تبریک میگم.انشالا خاطره انگیزترین و زیباترین سنت رو در 27سالگی تجربه کنی و بهترین روزها برات رقم بخوره.
هدیه
پاسخ
مرسی عزیزم از تبریکت منم به شما تبریک ویزه می گم تولدتو نازننیم و ممنونم از دعای خیرتون و منم براتون بهترین ها رو آرزومندم
اورانوس
6 آبان 94 5:25
چقدر عالیه که دوست آبان ماهی به این گلی پیدا کردم ،آبانيا همه گلن
هدیه
پاسخ
ممنونم اورانوس جان نظر لطف شماست و منم خوشحالم که با شما آشنا شدم عزیزم من لایق این همه مهر و محبت نیستم عزیزم شما بهم لطف دارین
مامان آرشیدا
6 آبان 94 10:18
تولدت مبارک هدیه جون
هدیه
پاسخ
به به مامان آرشیدا عزیز خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم ممنونم از تبریکتون نازنینم
مامان فاطمه
6 آبان 94 23:56
سلام تولدتون مبارک.... امیدوارم که تو این سن اتفاقات خوبو خوشی برات بیوفته
هدیه
پاسخ
سلام مامان فاطمه عزیز خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم ممنونم از تبریکتون و از دعای خیرتون که انشالله منم برای شما بهترین ها رو از خدای مهربان خواستارم
مامان مبینا
9 آبان 94 17:52
دوست پاییزی من تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله ک خوشیات روز ب روز بیشتر بشه هدیه جان
هدیه
پاسخ
مرسی مامان مبینای نازننیم واقعا شرمنده کردین فدای محبتت عزیزم منم بهترین ها رو از خدای مهربان براتون خواستارم
مامانی کوثــر و کهـرزاد
9 آبان 94 20:02
هـــــدیه جون نی نی مون اومد... منتظره تا شما بیایین پیشش..
هدیه
پاسخ
به به قدم نو رسیده مبارککککککککککککککککککک باشه عزیزم انشالله در سایه پدر و مادر بزرگ بشه عزیزم و قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه چشممممممممممم حتما در اولین فرصت بهشون سرخواهم زد نازنینم
امیر
9 آبان 94 20:21
سلام وب خوبی داری به منم سر بزن و تبادل لینک موافق بودی بگ
هدیه
پاسخ
سلام خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من نظر لطف شماست
مامانی کوثــر و کهـرزاد
10 آبان 94 14:03
رمز عزیزم.
هدیه
پاسخ
مرسی از اعتماددتون عزیزم حتما بهتون سرمی زنم دوستم
مجله توت فرنگی (مامان علیرضا)
13 آبان 94 23:24
سلام عزیز دلم ، تولدت مبارک مهربونم، دعا میکنم که زندگیت مملوء از عشق و مهر و آرامش باشه . ممنونم که بهم سر زدی عزیز دلم . منم خیلی دوست دارم گلم . مواظب خودت باش خواهر نازم
هدیه
پاسخ
سلام گلمممممممممممم ممنونم از تبریکت نازنینم خوشحالم که حالتون خوبه و همه چی بروفق مرادتونه فدای محبتت نازنینم و منم بهترین ها رو آرزو می کنم مرسی از محبتت و همچنین شما هم مراقب خودتون باشید
الهام
14 آبان 94 11:15
سلام هدیه جان منم تولدتون رو تبریک میگم و براتون دنیا دنیا شادی و آرامش آرزو می کنم
هدیه
پاسخ
سلام الهام خانم نازنین مرسی از تبریکتون و محبتی که بهم دارین منم برای شما بهترین ها رو از خدای مهربان خواستارم
مامان مهراد
19 آبان 94 8:33
سلام. هدیه جون یا طاهره جون دوست خوبم تولدت مبارک. امیدوارم سالی که در پیش داری یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه. همه کسانی که به یادت بودن و بهت تبریک گفتن یه طرف ولی اون پیام های داداشات یه طرف دیگه. اینکه تو این زمونه برادر آدم تولدش رو یادش باشه و تبریک بده یه حال دیگه ای داره.
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم مرسی از تبریکتون نازنینم انشالله منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم بله همینطور بعد 6 سال بابای بنیامین بهم تبریک گفت که خیلی برام ارزش داشت و کاملا حرفاتون درسته
مامان مهری
19 آبان 94 8:33
هدیه
پاسخ
فدای محبتت مامان مهری عزیز
مامان ریحانه
19 آبان 94 11:38
سلام هدیه جونم با تاخیر فراوان تولدت مبارک عزیزم ببخش زودتر نیومدم واقعا فرصتها برام محدود شده و رسیدگی به دو تا بچه خیلی وقتم رو گرفته و از همه مهمتر وروجکمان است که اجازه نشستن پشت سیستم رو صادر نمیکنه هدیه جون الان با گوشی هستم می خواستم با اجازه لینکتون کنم در اولین فرصت فدای تو دوست خوبم
هدیه
پاسخ
سلام مامان ریحانه نازنین ممنونم از لطف و محبتتون و از تبریکتون هر چه از دوست رسد برای من حقیر نیکوست عزیزم هرچند با تاخیر هم باشد و اشکالی نداره همینکه لطف کردین و به یادم بودین و با این همه مشغله به کلبه درویشی من سرزدین برام یه دنیا ارزش داره دوستم وروجکا رو که دیگه نگین الهی هیچ خونه ای بدون وروجک نباشه و دلتون شاد باشه و زندگی بر وفق مرادتون چرا که نه مایه افتخارمه منم شما رو با افتخار لینکتون می کنم دوستم
آرش
21 آبان 94 11:21
سلام وب زیبایی دارید به ما و بچه های دوقلو ما هم سربزنید
هدیه
پاسخ
سلام آقا آرش خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من این نظر لطف شماست و چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد