دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

بغلم کن!!!!!!!!

1394/11/25 13:29
نویسنده : هدیه
519 بازدید
اشتراک گذاری

بغلم کن!!!!!!!!
میبینی مادر......
دیگر; هیچی ... غم هایم راتسکین نمیدهد.....
 بغلم کن!!!!!
سلطان غم,مادرم.... بگو,چطور ارام شوم؟؟؟؟؟
فرزندت ازپای درآمده.... بغلم کن!!!!

مادرم " مهربانم...به داد دلم برس...ضمانتم راپيش خداكن..!!!
رمقي نيست " نايي نيست "" زورم نميرسد دیگر ..چه کنم مادرم..
بغلم کن!!!!!
بغلم کن!!! نوازشم کن!!! مادرم دردهایى دارم که خبر نداری...زجرها کشده ام که خبر نداری..
نامرديهايي ديدم كه خبر نداري...
بغلم كن..!!!
ارام ندارم, بازهم باخته ام,بازهم زمین خورده ام,...بلندم کن,بتکان زانوهاي خاكي ام را...
بغلم كن!!!
كجا گریه کنم,کجا فرياد بزنم,کجا,....مادر!!! دیگر آن کودک معصوم تو نیستم...
میدانم زخم چیست,درد چیست,نامهربان کیست....

هیس!!!!
مادر,فقط بغلم کن

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان ریحانه
25 بهمن 94 14:45
خصوصی هدیه جونم
هدیه
پاسخ
فدی محبتت عزیزم
مامان راضیه
25 بهمن 94 16:44
الهی....درست میشه همه چیز هیچ چیز پایدار نیست
هدیه
پاسخ
فدای محبتت مامان راضیه عزیز مرسی که منو بعد این مدت فراموش نکردی عزیزکم بله همینطوره هیچ چیزی پایدار نیست ان شالله روزای خوب هم برامون بیاد و دنیا روز خوششو به ما نشون بده
اورانوس
27 بهمن 94 21:50
چه احساسات نابی ...هدیه گلم به آینده امیدوار باش و تو لحظه ای که دلت شکست منم دعا کن ،واقعا محتاجم
هدیه
پاسخ
اورانوس جان فدای محبتت عزیزم نظر لطف شماست نازنینم ممنونم این همه لطف و محبتی که بهم داری چشم عزیزم محتاجیم به دعا اگه لایق باشم حتما از خدا برات بهترین ها رو خواستارم
صدف
28 بهمن 94 5:09
چه متن تاثیرگذار و غمناکی . امیدوارم فقط نشات گرفته از حال روحی موقت همون روزتون باشه و الان حال روحی خوبی داشته باشی. دعای مادرت همواره بدرقه راهته.
هدیه
پاسخ
ممنونم صدف نازنینم ممنونم از اینکه با مشغله کاری که داری بازم به کلبه درویشی من سرمی زنی دوستم خداروشکر یکم بهترم مرسی از احوالپرسیت سرفرصت می یام و به وبت سرمی زنم عزیزم بله همینطوره تنها امیدم به دعای مادرمه که بهش ایمان دارم که همیشه بدرقه راهم هستش دوست دارم عزیزم مراقب خودت باش