دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دومین نمونه کاری مامانی

1392/6/9 1:41
نویسنده : هدیه
458 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام عزیز مامان

مامانی دومین نمونه کاریشو برات می ذاره تا بدونی مامانی به خاطر اینکه تو و بابایی بهش افتخار کنید

دست به چه یادگیری هایی زده

اینم  دومین نمونه کاریم عزیز دلم امیدوارم یه روزی به جای این نی نی عکس تو رو بذارم

الـــــــــــــــــــــهی مامان قربونت بره  خوشملم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
9 شهریور 92 20:53
سلام عزیزم.
مرسی که به ما سر زدی. ایشالله به زودی از تنهایی در میایی و میشی مامان نی نی.
بازم بیا پیشمون دوست جون.


سلام گلم
خواهش می کنم
اگه بابایی بیاد مطمئنا از تنهایی در می یام
ممنون که بهم سرزدی
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
10 شهریور 92 2:55
انشاالله يه شوشوي خوب و يه باباي مهربون براتون پيدابشهكه حتما ميشه فعلا زمان داري تا30 سالگي




ایـــــــــشالله

ممنون از دعای خیرت عـــــــــــزیزم


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:10
عزززززززززززززززززززززززززیزم






ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 14:38
انشالله که به زودی مامانی میشی مامان یه نی نی نازو تپل که شما باداشتن نی نی وبابای خوبش از تنهایی در میاین
کاش منم فتوشاپ بلدبودم وعکس بچه هامو به این خوبی درست می کردم خیلی خوب درست کردید خوش به حال نی نی آینده ت


ممنون عزیزم اگه دوست داری برای کوچولوهات درست می کنم
هستی خانوم
23 شهریور 92 4:56
سلام به ماهم سری بزنید
نظر بدید
تبادل لینک
راستی من یه عکس هستی و بدم برای هستی این این عکس فتوشاپ میکنی

ممنون که بهم سرزدی عزیزم
با کمال میل