دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

روز دختـــــــــــــــــــــــــــــــــر

1392/6/15 23:50
نویسنده : هدیه
458 بازدید
اشتراک گذاری

مبـــــــــــــــــــــــــارک مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکه هورا هورا

روز دختــــــــــــــــــــــــــــــر اول از همه به خودم تبریک می گم

چه دخمــــــــــــــــــــــــــل نازی هستم  نیشخند نیشخند   ( آخر خود شیفتگی )

 پــــــــــــــــــــــــــس روزم مبــــــــــــــــــــارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

fariba
15 شهریور 92 23:24
سلام.مبارک باشه روز دختر.عزیزم من وبلاگ شمارو تو لیست دوستام قرار دادم.شمام لطف کن اسم وبلاگ منو نو وبلاگت قرار بده و حتما به وبلاگم سر بزن.میخوام نظرتو بدونم.مرسی


سلام عزیزم ممنون چشب حتما این کارو انجام می دم و باافتخار لینکتون می کنم
وبه وبلاگتون هم سر می زنم گلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 0:06
خداوند لبخند زد



دختر آفریده شد!



لبخند خدا، "هدیه جون" روزت مبارک...







دختر ناز




ممنون گل من برای شما هم مبارک

پس چی برای خودم دخمل نازی هستم


زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 0:01
روزت مبارک دوست جونی
ببخش پای کامپیوتر نبودم صفحه ی گپت رو ندیدم


ممنون عزیزم
اشکالی نداره
امیر علی شیرین گندمگ
20 شهریور 92 1:37



ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 14:32
سلام ممنون هدیه خانم عزیز دلم
آخخخخخخخخخخ ببخشید
روز دختر بر شما هم مبارک از بس گرفتاریم زیاده که اصلآ یادم نبود بیام بهتون تبریک بگم
راستی چند وقت پیش تو پرسش وپاسخ یکی از مامانها دنبال مامان تنها می گشت از دیگران کمک می خواست که ادرسشو براش پیدا کنن نمی دونم با شما بوده یا یه مامان تنهای دیگه هست؟ منم که اون موقع با شما آشنا نشده بودم


ممنون گل من
اشکالی نداره عزیزم
نمی دونم خیره انشالله
فکر کنم یکی دیگه هم به اسم من هست دقیق نمی دونم
نازی 
23 شهریور 92 12:43
بیا اینجا به دردت میخوره



تو گوگل بزن "کپی پیست کن"



بعد بیا کپی پیست کن




<










مامان علی مردان
30 مرداد 94 13:04
هدیه جان اول روز دختر امسال هم مبارک. بعد خوندم پست دکتر رفتنت رو ایشااله خوب بشی زودتر و اینکه اسمت طاهره؟.راستی یه راهنمایی من آپارات عضو شدم چطور کلیپم رو آپلود کنم. عزیزم خدا یه چیزی در وجودت دید که این زندگی رو برات رقم زد شیر گاوووو بعد اونم با لیوان؟ مگه داریم.....مگه میشه.......... خخخخخخخ دمت گرمه میگم پستی که عکسات بود رمزش رو عوض کردی قبلا دیده بودمت.خواستم دوباره ببینم رمز زدم باز نکرد. محمد یاسین جوووون رو هم ببووووووس.......اشتباهی باباشششش رو نبوسیا محمد یاسین...... خخخخخخخخخ حواست رو جمع کنم بازم میگم محمد یاسینا. هدیه جووون دوست دارم
هدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم از تبریکت ممنونم انشالله همه مریضا منجمله خودم و پدرم که تنها حامیم تو زندگیم هستش رو خدا هرچه سریعتر شفا بدن یا لباس عافیت بپوشن من اسمم تو شناسنامه طاهره است نازنینم طاهره رو بابام گذاشته و هدیه رو هم داداش بزرگم برای آپلود کلیپ در آپارات که اول باید عضو بشی و بعد با یوزر و پست وارد پنل مدیریت می شی . الان در نت هم برات سرچ کردم و کاملشو برات گذاشتم اینم کاملش زینب جان برو این لینک که خیلی عالی و کامل برات توضیح داده http://www.onlinestan.com/post/302/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AAAparatcom.html خودمم همینو برای دلگرمیم می گم تا بتونم راحتر تحمل کنم درواقع راضیم به رضای خودش عزیزم آره خب من اینجوری بودم البته به گفته مامان نازنینم کدوم پست میشه عنوانشو بهم بگی تا منم رمز رو برگردونم به قبلی (البته در تموم پستا این صدق می کنه ) چشمممممممم حتما شما هم از طرف من علی جون رو ببوسسسسسسسسسس یادت بندازمممممممممم علی جون رو نه باباش رو چون اینجا بحث محرم نامحرمی پیش می یاد فدای همه محبتت عزیزمممممممممم